torsdag den 7. maj 2015

Coby update

Coby nærmer sig med hastige skridt de 8 år, og hofterne holder indtil videre, driller kun hvis han har haft meget aktive dage, så kan bentøjet godt være lidt ømt og stift om aftenen.

Har deltaget med et billede af ham i DKK's medlemsblads billedekonkurrence, og fik en 2. plads med dette billede:



Ludo og Coby er begyndt at kunne lege lidt sammen, ikke vilde jagt/fangelege som hun leger med Miki, men de løber sammen, og hun forsøger at stjæle fra ham.




Coby er også min fotomodel for 2015 i en gruppe på flickr, nemlig 52 weeks of dog hvor man skal tage et billede af sin hund hver uge i et helt år, det er sjovt, og jeg prøver på at være kreativ, men nogle uger sætter tiden grænser for det, og det ender med et sidste øjebliksbillede. Her er et af de billeder jeg fået taget af ham indtil videre:


Coby er stadig en glad dreng, der elsker at træne og som endelig har fået et hold han kan træne på, han er nu på DCH's familehundehold, hvor Mette J og Katrine er trænerne, og hvor vi kan styre hvor tæt han kan magte at være på de andre.


Han er stadig trick glad, og handstand er stadig et af de tricks som han tilbyder ofte.


Vi deltog i en trick konkurrence ved Chrisco med Cobys pyramide trick, og her vandt vi en rigtig Coby gave, masser af godbidder :D


Så har jeg leget lidt med at tage billeder af Coby mens han drak, det giver nogle sjove øjebliksbilleder, og viser at hunden har en helt speciel måde at drikke på. Det er en form for billeder som jeg har tænkt mig at lege mere med i løbet af året.


Og så har han selvfølgelig stået model til en masse action billeder, det er noget Coby kan lide at være model til ;-)





Smukke søde Coby kan dog også blive træt (eller i det mindste se træt ud):


Og til sidst et par billeder, der viser en meget race typisk ting for pyr'en, nemlig hvordan de kysser hele tiden:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar